Zachęcamy do subskrypcji!

Najważniejsze informacje na bierząco, zapraszamy serdecznie.

Fitness Klub FORMA zaprasza na zajęcia

Boks w Formie

Boks w Fitness Klub Forma - o szczegóły pytaj w klubie.

Boks to najstarsza dyscyplina sportu, skoncentrowana na walce wręcz poprzez zadawanie ciosów pięściami. Uczestnicy zajęć poznają boks od podstaw, uczą się technik poruszania, zadawania ciosów i obrony. Dowiedz się więcej.

Odoriko - akademia formy i tańca

Fitness Klub Forma jako zgierska filia szkoły tanecznej "Odoriko" prowadzi zajęcia dla zainteresowanych.

Akademia Formy i Tańca "Odoriko" to miejsce, gdzie pod okiem doświadczonych pedagogów z Polski i z zagranicy, dzieci i młodzież mogą rozwijać swoje zdolności i zainteresowania tańcem. Dowiedz się więcej.

Siłownia

Fitness Klub Forma zaprasza wszystkich zainteresowanych do korzystania siłowni.

Profesjonalny sprzęt, przyjazna atmosfera, a także personel służący pomocą i poradą w sprawach klubowych oraz instruktorzy od któych można zaczerpnąć wiedzy na temat treningów. Dowiedz się więcej.

Squash w Zgierzu

Z radością informujemy, że oddajemy do Państwa dyspozycji najnowocześniej wyposażoną, klimatyzowaną salę squasha w Zgierzu.

Ściany kortu wypełnione są kwarcem, a amortyzująca podłoga Junckers zapewnia komfortowe warunki gry.

Dowiedz się więcej.

Trampoliny JUMPit

Trampoliny JUMPit – Ćwiczenia na trampolinach JUMPit, to oprócz doskonałej zabawy i dawki pozytywnej energii i adrenaliny, niezwykle skuteczny trening zapewniający wymierne i trwałe efekty w poprawie kondycji, równowagi, stabilizacji i wytrzymałości mięśniowej.

Uczestnicy zajęć szybko pozbawiają się zbędnych kilogramów w postaci nagromadzonej tkanki tłuszczowej, kształtując swoje ciało zwłaszcza w okolicach brzucha, pośladków oraz ud. Podczas godzinnej sesji treningowej można spalić w zależności od intensywności i masy ćwiczącego nawet do 1000 kalorii!

Joga

Joga – Joga oznacza związek ciała z oddechem i umysłem. Praktyka jogi pozwala zachować równowagę w życiu codziennym, czyni nas wolnymi od ograniczeń fizycznych i psychicznych. Joga oferuje tak wiele, że każda osoba, która się z nią styka, otrzymuje coś w zamian.

Trening ciała poprzez praktykę asan - pozycji jogi- daje zdrowie i harmonię a to przekłada się na usprawnienie metabolizmu oraz szczupłość sylwetki.

Slim Figura

Slim figura – zajęcia mające na celu wyrzeźbienie i wyszczuplenie naszej sylwetki przy użyciu różnorodnego sprzętu znajdującego się na sali fitness. Program wyszczuplający oparty jest o wiedzę trenera personalnego, dlatego stanowi pewny co do jakości i efektywności trening.

Zajęcia typu slim figura dedykowane są każdemu, kto pragnie wyglądać szczupło i zdrowo, dla osób na różnym poziomie zaawansowania.

Trening Funkcjonalny

Trening funkcjonalny To rodzaj treningu, który w dzisiejszym świecie jest jedyną alternatywą dla treningu Shape lub abs, ponieważ nie tylko skupia się na poprawie wytrzymałości , rzeźbie mięśni, ale także na jego sile funkcjonalnej. Do lamusa przechodzą zwyczajne treningi fitness, które to opierają się na pracy naszego ciała  w poszczególnych płaszczyznach, bez możliwości wykorzystania prawdziwej funkcji mięśni oraz biokinematyki naszego ciała.

Trening funkcjonalny łączy wszystkie elementy  treningu shape i abs , pilatesu, stabilizacji , równowagi i koordynacji ruchowej, co przyczynia się do ogólnego rozwoju naszego organizmu, podnosi poziom wydolności i wytrzymałości fizycznej, a co najważniejsze daje ogromną radość i satysfakcję.

Aerobox

Aerobox to dynamiczne zajęcia o charakterze wytrzymałościowym inspirowane sztukami walki. Jest to połączenie ciekawej lecz nieskomplikowanej choreografii z nauką technik ciosów, kopnięć czy uników. Są to zajęcia zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, którzy oczekują od zajęć czegoś nowego ale lubią też ostro się zmęczyć

Trening obwodowy

Trening obwodowy- jest to połączenie ćwiczeń wzmacniających z ćwiczeniami aerobowymi. Stacje, na których uczestnicy zajmują swoje miejsca ustawione są w kształcie obwodu (koła). Trening ten łączy możliwość efektywnego spalania tkanki tłuszczowej wraz z poprawą wydolności, przemiany materii oraz wzmocnieniem mięśni całego ciała. W ćwiczeniach można wykorzystać różne sprzęty. Czas poszczególnych ćwiczeń oraz przerw pomiędzy nimi jest z góry określony. Uczestnicy wykonują jak najwięcej powtórzeń. Nad poprawnym przebiegiem zajęć i motywacją grupy czuwa instruktor. Formuła zajęć intensywnie pobudza do spalania ogromnej ilości kalorii. Ten niezwykle skuteczny trening jest idealny zarówno dla mężczyzn jak i kobiet na różnym poziomie wytrenowania.

TBC

Total Body Conditioning to zajęcia dla osób w każdym wieku i w każdym stopniu zaawansowania. To ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną i wzmacniające mięśnie całego ciała – ręce, nogi, brzuch, pośladki. W czasie zajęć używane są sprzęty np. hantle, obciążniki, piłki, które pomagają przy wzmacnianiu mięśni. Zajęcia TBC pomagają w walce z rozstępami i cellulitem, powodują rozciągnięci mięśni i w efekcie wysmuklenie sylwetki.

ABT (brzuch, uda, pośladki)

Zajęcia dla osób w każdym stopniu zaawansowania, które chcą pracować nad kłopotliwymi częściami ciała: brzuch uda, pośladki. To ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające składające się z 10 min. rozgrzewki, części głównej i 10 min. stretchingu. Regularne ćwiczenia zapewniają płaski brzuch, zgrabne pośladki i szczupłe uda.

Fat burning

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej, ćwiczenia są dość proste a tempo
umiarkowanie szybkie. To idealna propozycja dla osób rozpoczynających przygodę z
fitnessem.

Step

To zajęcia choreograficzne mające na celu utratę tkanki tłuszczowej z pośladków oraz ud, poprawę równowagę, kondycji i wzmacniają dolne partie ciała. Stopniowo wprowadzane kroki tworzą ciekawy i energetyczny układ. To ćwiczenia dla grup średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

Shape

Kompleksowy zestaw ćwiczeń mający na celu kształtowanie i wzmacnianie całej sylwetki.
W czasie zajęć wykorzystuje się takie przybory jak min. stepy , hantle, gumy. Umiarkowane tempo i indywidualny dobór obciążeń pozwala na udział osób w każdym wieku. Zajęcia składają się z 10 min. rozgrzewki, 35 min. ćwiczeń wzmacniających i 10 min. stretchingu.

Step & shape

Zajęcia ogólnorozwojowe prowadzone przy wykorzystaniu stepu zarówno w części pierwszej mającej charakter rozgrzewki jak i w dalszej części wzmacniającej poszczególne partie mięśni. Nieskomplikowany układ choreograficzny na stepie poprawia wydolność uczestników zajęć oraz rozluźnia między ćwiczeniami kształtującymi sylwetkę.

+50

Zajęcia +50 przeznaczone są dla osób, które kompleksowo chcą usprawnić swój
organizm. Mają na celu poprawę układu kostnego, który z wiekiem jest podatny na
złamania, poprawiają układ krążeniowo – oddechowy, kształtują koordynację ruchową.
Zajęcia prowadzone są przy spokojnej muzyce i w tempie dostosowanym do poziomu
zaawansowania uczestników.

Stretching

Zestaw ćwiczeń mających na celu rozciągnięcie mięśni całego ciała, zwiększenie
ruchomości w stawach. Szczególnie polecany dla osób prowadzących siedzący tryb życia, odczuwających bóle kręgosłupa. To doskonały relaks przy spokojnej muzyce.

Zumba

To połączenie tańca do muzyki latynoskiej oraz aerobiku. Jeśli nie odpowiadają Ci
skomplikowane układy choreograficzne i powtarzanie tego samego układu ćwiczeń
Zumba jest właśnie dla Ciebie. To świetny trening cardio z elementami treningu
wytrzymałościowego, naprzemienne ruchy szybkie i wolniejsze pomogą spalić tkankę
tłuszczową a poprawa nastroju gwarantowana.

Pilates

Metoda, która została opracowana w latach 20 ubiegłego wieku, gdy instruktor sportowy
Joseph Pilates osiągnął rewelacyjne rezultaty w rehabilitacji osób z uszkodzeniami
kręgosłupa. Pilates popularyzowano przez kolejne dziesięciolecia a nowe życie nadali
mu celebryci zwłaszcza Madonna. Mylony jest często z yogą gdyż yoga to filozofia
światopoglądowa wraz z dietą a pilates dotyczy tylko pracy z ciałem. Pilates doskonale
wzmacnia mięśnie głębokie, które odpowiadają za prawidłową pozycję kręgosłupa i chronią go przed przeciążeniami. Trening pilates nie rozbudowuję mięśni a poprawi ich kształt i siłę.

Indoor cycling - rowery

Indoor Cycling to rytmiczna jazda na rowerze w grupie, do motywującej i porywającej muzyki, pod dyktando wyszkolonego instruktora, który wyznacza granice wysiłku oraz tempo. Systematyczne zajęcia poprawiają kondycję i wytrzymałość oraz kształtują sylwetkę gdyż są świetną formą spalania tkanki tłuszczowej z brzucha, ud i bioder. Uczestnik zajęć sam decyduje o stopniu intensywności swojego treningu poprzez indywidualną regulację oporu.
Jazda na rowerze Tomahawk w nie obciąża stawów: skokowego, kolanowego i biodrowego a kręgosłup nie jest narażony na mikro-wstrzasy.

Sprawdź rozkład zajęć