Godziny otwarcia: pon.-pt. 7.00-22.00 | sob. 8.00-18.00 | niedz. 9.00 – 14.00

Zumba

Zumba to jedno z najpopularniejszych połączeń tańca do muzyki latynoskiej oraz aerobiku. Jeśli nie odpowiadają Ci skomplikowane układy choreograficzne i powtarzanie tego samego układu ćwiczeń Zumba jest właśnie dla Ciebie. To świetny trening cardio z elementami treningu wytrzymałościowego, naprzemienne ruchy szybkie i wolniejsze pomogą spalić tkankę tłuszczową a poprawa nastroju gwarantowana.

Zalety:

  • poprawa humoru i pokonanie stresu
  • lepsza kondycja
  • poprawa jędrności skóry
  • wzmocnienie całego ciała
  • spalanie kalorii – nawet do 500 kcal
  • poprawa koordynacji

BPU (brzuch, uda, pośladki)

BPU to zajęcia dla osób w każdym stopniu zaawansowania, które chcą pracować nad kłopotliwymi częściami ciała: brzuch uda, pośladki. To ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające składające się z 10 min. rozgrzewki, części głównej i 10 min. stretchingu.

Zalety:

  • Regularne ćwiczenia zapewniają płaski brzuch, zgrabne pośladki i szczupłe uda.

Płaski brzuch

Każdy marzy o jędrnym, umięśnionym i płaskim brzuchu. W naszym Fitness Klubie Forma oferujemy zajęcia, dzięki którym możesz mieć płaski brzuch niezależnie od płci i wieku. Nasze ćwiczenia są odpowiednie dla każdej grupy wiekowej. Dostosowujemy poziom zaawansowania do danej grupy.

Zalety:

  • zmniejszenie tkanki tłuszczowej
  • zwiększenie siły mięśni
  • ulga dla kręgosłupa
  • poprawa samopoczucia
  • estetyczny wygląd
  • lepsze krążenie krwi

Slim Figura

Slim figura – zajęcia mające na celu wyrzeźbienie i wyszczuplenie naszej sylwetki przy użyciu różnorodnego sprzętu znajdującego się na sali fitness. Program wyszczuplający oparty jest o wiedzę trenera personalnego, dlatego stanowi pewny co do jakości i efektywności trening.

Zajęcia typu slim figura dedykowane są każdemu, kto pragnie wyglądać szczupło i zdrowo, dla osób na różnym poziomie zaawansowania.

Zalety:

  • wyrzeźbienie całego ciała
  • poprawa elastyczności
  • opieka trenera personalnego

Trening Obwodowy

Trening obwodowy – jest jedną z najbardziej skutecznych metod na zrzucanie zbędnych kilogramów i modelowanie sylwetki. To połączenie ćwiczeń wzmacniających z ćwiczeniami aerobowymi. Stacje, na których uczestnicy zajmują swoje miejsca ustawione są w kształcie obwodu (koła). Trening ten łączy możliwość efektywnego spalania tkanki tłuszczowej wraz z poprawą wydolności, przemiany materii oraz wzmocnieniem mięśni całego ciała. W ćwiczeniach można wykorzystać różne sprzęty. Czas poszczególnych ćwiczeń oraz przerw pomiędzy nimi jest z góry określony. Uczestnicy wykonują jak najwięcej powtórzeń. Nad poprawnym przebiegiem zajęć i motywacją grupy czuwa instruktor. Formuła zajęć intensywnie pobudza do spalania ogromnej ilości kalorii. Ten niezwykle skuteczny trening jest idealny zarówno dla mężczyzn jak i kobiet na różnym poziomie wytrenowania.

Zalety:

  • efektywne spalanie tkanki tłuszczowej
  • poprawa wydolności
  • zwiększenie przemiany materii
  • wzmocnienie mięśni całego ciała
  • poprawia wytrzymałość siłową

Pilates

Pilates to metoda, która została opracowana w latach 20 ubiegłego wieku, gdy instruktor sportowy Joseph Pilates osiągnął rewelacyjne rezultaty w rehabilitacji osób z uszkodzeniami kręgosłupa. Pilates popularyzowano przez kolejne dziesięciolecia a nowe życie nadali mu celebryci zwłaszcza Madonna. Mylony jest często z yogą gdyż yoga to filozofia światopoglądowa wraz z dietą a pilates dotyczy tylko pracy z ciałem. Pilates doskonale wzmacnia mięśnie głębokie, które odpowiadają za prawidłową pozycję kręgosłupa i chronią go przed przeciążeniami. Trening nie rozbudowuję mięśni, a poprawi ich kształt i siłę.

Zalety:

  • wyciszenie i relaks
  • poprawa elastyczności całego ciała
  • poprawienie sylwetki
  • wzmocnienie mięśni głębokich
  • wzmocnienie mięśni kręgosłupa
  • poprawia koordynację ruchową i koncentrację
  • spalanie kalorii i pozbycie się „pomarańczowej skórki”

Indoor Cycling

Indoor Cycling to rytmiczna jazda na rowerze w grupie, do motywującej i porywającej muzyki, pod dyktando wyszkolonego instruktora, który wyznacza granice wysiłku oraz tempo. Systematyczne zajęcia poprawiają kondycję i wytrzymałość oraz kształtują sylwetkę gdyż są świetną formą spalania tkanki tłuszczowej z brzucha, ud i bioder. Uczestnik zajęć sam decyduje o stopniu intensywności swojego treningu poprzez indywidualną regulację oporu.  Jazda na rowerze Tomahawk w nie obciąża stawów: skokowego, kolanowego i biodrowego a kręgosłup nie jest narażony na mikro-wstrząsy.

Zalety:

  • idealny dla osób w każdym wieku
  • nie przeciąża stawów oraz kolan
  • wzmocnienie kondycji
  • wzmacnia mięśni ud, łydek, pośladków, bioder i brzucha.

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup to program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Polecany jest osobom prowadzącym siedzący tryb życia i cierpiącym na bóle kręgosłupa. Odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców, wzmocnią szkielet mięśniowy, poprawią sylwetkę oraz samopoczucie.

Zalety:

  • wzmocnienie mięśni przykręgosłupowych
  • likwidacja napięć mięśniowych i bólów pleców
  • poprawa ogólnego stanu kręgosłupa
  • profilaktyka zdrowego kręgosłupa
  • wzmocnienie sylwetki i elastyczności
  • pozytywny wpływ na postawę ciała
  • pomoc w wyrobieniu właściwych nawyków ruchowych
  • poprawa koordynacji ruchowej

Streaching

Streaching – to zestaw ćwiczeń mających na celu rozciągnięcie mięśni całego ciała, zwiększenie ruchomości w stawach. Szczególnie polecany dla osób prowadzących siedzący tryb życia, odczuwających bóle kręgosłupa. To doskonały relaks przy spokojnej muzyce.

Zalety:

  • zwiększenie zakresu ruchu w stawach
  • uelastycznia ciało
  • zmniejszenie stresu i zmęczenia
  • mniej urazów i kontuzji
  • lepsze ukrwienie mięśni
  • wzmocnienie ścięgien i więzadeł.

TBC

TBC – Total Body Conditioning to zajęcia dla osób w każdym wieku i w każdym stopniu zaawansowania. To ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną i wzmacniające mięśnie całego ciała – ręce, nogi, brzuch, pośladki. W czasie zajęć używane są sprzęty np. hantle, obciążniki, piłki, które pomagają przy wzmacnianiu mięśni.

Zalety:

  • Zajęcia TBC pomagają w walce z rozstępami i cellulitem, powodują rozciągnięci mięśni i w efekcie wysmuklenie sylwetki.